Nyttig helg!

Denna helgen har man svinat rejält! Blivit dricka torsdag,fredag,lördag och söndag.Sen blev det 8 cheeseburgare och 1 milkshake i fredags och 5 cheeseburgare, 1 mcflurry och 1 milkshake i lördags. Och gott var det!  Som sagt så var det ju min sista helg på 8 veckor med dricka innan deffen. Men eftersom grejerna jag behöver innan jag kan börja är slut i lager så blir jag tvungen att skjuta upp deffen 1 vecka.. :/ Får väl lugna mig lite då. Iaf varit sjukt skönt med 4 dagars ledighet.

Har även lyckats pajja min vänstra axel igen. Den började klabba för 1 år sedan ungefär sen tog jag de lugnt i diverse pressar sen försvann det. Och nu för 2 veckor sedan kom det tillbaka igen efter att jag kört tunga bänkpressar och hantelflies. Perfekt nu innan deffen ju... Aja, tur det finns hästliniment och tigerbalsam :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

palla med att bry sig om fettet också. tar det som det kommer. fett får man alltid i sig. var ju lite majonäs och go korv i morse till frullen så :D

2010-04-14 @ 22:48:49
URL: http://valpafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0