Go hard or go home, maddafakka!

Har inte haft tid/orken för att skriva in resultat från förra veckans pass..Men körde iallafall bröst, mage idag. Och det såg ut såhär!



Rak Hantelpress: 47kg / 6+1 ,  47 kg / 5+1 ,  44-45 kg / 6+1

Uppåt Lutande hantelpress: 40-42 kg / 6+1 , 40-42 kg / 5+1 , 38-40 kg / 7+1

Hantelflies: 26 kg / 8-9 , 26 kg / 7 , 26 kg / 7

Pec Deck: 75 kg / 7 , 75 kg / 6

Cable Cross: 45 / 6+1 , 40 / 8



Situps med 90 graders vinkel på benen i luften med 5 kgs vikt på fötterna x 3 set

Cable Crunches (Räkan) 50 x 3 Set

Magmaskin 3 set.




Testade även ett nytt recept idag från min nya receptbok "Den perfekta träningsmaten" heter boken! Riktigt bra bok faktiskt, där det står exakt vad alla recept innehåller per portion gällande proteiner, fetter och kolhydrater! Finns både kötträtter, fiskrätter, fågelrätter, "efter träning recept" och desserter som givetvis är nyttiga osv osv. Där står även en del annat intressant fakta om näring och finns många recept som är sjukt lätt att laga men samtidigt jävligt nyttiga och mycket proteiner!

Här kommer en bild på dagens föda som bestod av:
Kräftstjärtar med sambal oelek, sockerärtor, minimajs, vitlök, salladslök, limesaft och thailänsk fisksås.

Näringsinnehåll per portion: 37 g Protein , 18 g fett och 23 g kolhydrater. 401 kcal!

Gott som fan blev det faktiskt! Tog ca 25 min max. Och då klabbade jag till de lite också.









Kommentarer
Postat av: ralle

Ser ritkigt äckligt ut FIFAN! hahaha!

2010-02-08 @ 23:25:16
Postat av: Thellan

Ser riktigt gott ut :) Dock så kan du väl inte ha blivit mätt på den lilla portionen? ;p

2010-02-28 @ 12:23:37
Postat av: Stenis

Jag hade redan ätit en del av det. Sen gjorde jag exakt efter receptet. Men ja, jag blev inte alls mätt av det. Så det var små portioner fast ändå bra näringsvärde i det lilla.

2010-03-09 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0