Vikten har flugit iväg på senaste halvåret! :)




Väger just nu ca 107.5 kg! :) Som sagt ovan så har jag ökat sjukt mycket i vikt utan att bli "fetare" på senaste tiden. Jag har lagt på mig ca 5 kg på senaste halvåret. Även vikterna i träningen har flugit iväg bra! Vet inte om jag hinner gå upp så jätte mycket mer då jag ska deffa för första gången någonsin detta året! :) räknar med att gå ned en 10-15 kg.. Lutar nog mer åt 10 kg än 15.. Men vi får se! :) ska bli sjukt skoj att se hur resultaten blir! Och hur insulinkänsligheten kommer att förändras :D Sommaren 2010 deffad med andra ord ;D

Kommentarer
Postat av: Figgeh

Det gillas! :D biffen!

2010-02-07 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0