3 veckor in i deffen.

Såhär 3 veckor in i deffen har det gått bra tycker jag! Ligger på cirkus 103 kg. Har stått stilla i en vecka nu ungefär, mer eller mindre. Men det är ganska bra tycker jag då jag tappade alla kilona efter 1½ vecka (4-4,5 kg~)
En del av detta är ju givetvis vätska. Men ungefär 2 kg fett 2 kg vätska.. Märker att jag blivit mycket smalare runt midjan som märks när jag spänner åt bältet på gymmet. Sen har jag också fått en del kommentarer av folk att jag blivit smalare i ansiktet. Har heller inte förlorat någon styrka direkt och det är SKITBRA! För förlorad styrka = Förlorad muskelmassa..

Här kommer lite filmer! :D









Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ser mkt bra ut!!!!

2010-05-18 @ 12:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0